Stikkord

, , , ,

Nå er jeg igang igjen med skole, og det føles ganske fint å være tilbake på Tomb. Jeg har kjøpt ny notatbok fra Søstrene Grene, og målet mitt for å år er å bli flinkere til å skrive notater. Jeg fikk de valgfagene jeg ønsket meg og leiligheten begynner og føles som hjemme.

Ellers så har jeg lært å strikke sokker, mummikoppfamilien vokser seg stor og avocado-treet mitt har fått mange blader på seg.

Jeg tenkte jeg skulle skrive et lengre innlegg om alt det fine og morsomme jeg har gjort i sommerferien, men det kommer senere. For jeg trengte enn litt myk start.

Jeg vet ikke helt hva som skal skje med den gamle bloggen, kanskje jeg sletter den, kanskje ikke. Noe av det jeg har skrevet der har jeg lagret selv, men det er ganske få blogginnlegg jeg føler at jeg bare må ta vare på. De fleste er egentlig ganske kleine. Jaja.