Stikkord

, , , ,

På aleneturen klarte jeg å svi hull i selbuvottene mine, jeg stoppa hullet og det ble egentlig veldig bra, men et annet problem var at det er var de eneste ullvottene mine. Krise, for ull er jo det som er best å ha inne i vindvottene om vinteren. Så da leste jeg litt på nett, og fant ut at det beste av det beste var og er pjona ullvotter. Javel, så da måtte jeg lære meg å pjone, fant en fin forklaring på denne siden her(link), og en oppskrift på votter(link) på samme side.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blåbær-valper stiller gjerne opp som modeller

Blåbær-valper stiller gjerne opp på bilder, så lenge de kan sove.

Slik ble vottene, skikkelige hundekjørervotter med «haw» som betyr venste og «gee» som betyr høyre, dette er kommandoordene vi bruker på hundene når vi skal styre spannet.